מי לא נתקל פעם בשלט מוצלח במיוחד שגרם לו להיכנס אל בית עסק וגם לבצע רכישה ספונטנית ולהפוך ללקוח קבוע. שלטים לעסקים הם הרבה יותר מעוד מקום לציון כתובת בית העסק ומספרי הטלפון, השילוט אותו אתה בוחר להציב בראש בית העסק הוא כרטיס ביקור לכל דבר. עם שילוט נכון לעסק יש לך הזדמנות למשוך אל החנות לקוחות מזדמנים, תשומת לב של העוברים ושווים וגם את הלקוחות הקבועים.
אם בדיוק יש פקק תנועה ברחוב הנהגים מתבוננים סביב ומחפשים היכן למקד את מבטם, אם השילוט שלך יהיה מקצועי ומעוצב הם ימקדו בו את מבטם ואתה הצלחת להגדיל כך את החשיפה של העוברים ושבים לקיומו של העסק שלך.
מה קובע באלו שלטים העוברים ושבים מתמקדים?
• עיצוב נכון.
• איכות.
• מקצועיות.
• תאורה.
• מיקום.
עיצוב שלטים לעסקים
הכול מסכימים כי שלט כניסה לעסק יש לעצב בצורה התואמת את המיתוג והתדמית של בית העסק, כך למשל, נמליץ על עיצוב שונה של שלטים לעסקים בתחום האופנה מאשר לעסקים בתחום המזון או משרד עורכי דין. מטרת השילוט היא למשוך את העין, לבלוט ולחדור אל התודעה, על כן, עיצוב נכון של שלטים לעסקים הוא מקצוע לכל דבר. בתוך שלט פשוט וסטנדרטי מסתתרים לא מעט מסרים גלויים יחד עם מסרים סמויים, שילוב נכון של כל הפרמטרים (מיקום, עיצוב, תאורה, גרפיקה, תוכן) הוא שמבדיל בין שלטים מצליחים המקדמים את בית העסק לבין שלטים המעבירים אינפורמציה בלבד.
פרסום נכון של העסק
שלט לעסק לא רוכשים מחדש בכל שנה וגם לא בכל שנתיים, כדאי להחליף את שילוט העסק כאשר השלט הקיים כבר בלוי או ניזוק וכאשר השלט כבר אינו תואם את התדמית העסקית והמיתוג. היום יחד עם שלט ראשי לעסק תוכלו לשלב גם שילוט פנימי, כמה שלטי חוצות לעסקים, שילוט בתחנות אוטובוסים, שילוט על רכבים ועוד. בעבור כל אחד מהשלטים נבחר עיצוב דומה אך שונה, יש להתאים את עיצוב השלט למשך ההתבוננות של הלקוח הפוטנציאלי בשלט.
הבנת הצרכים של השונים של העוברים ושבים היא שמאפשרת עיצוב נכון של שלטים מוצלחים לעסק. בעבור כל שלט יש לבחור נכון באמצעים ויזואליים מתאימים, מסרים כתובים, פרסום של מספרי טלפון ארוכים או קצרים, תמונות, מבצעים, צבעים, תאורה וכן הלאה. רק כאשר מתייחסים לכל הפרטים הקטנים ולא מתפשרים על פחות מעבודה מקצועית מצליחים להפיק את מירב הפוטנציאל הטמון בכל שלט.
עיצוב וייצור של שלטים לעסקים